مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20سياسي

امروز اول بهمن آخرین مهلت ثبت درخواست وام های دانشجویی +جزییات ثبت نام و مبالغ وام


امروز اول بهمن آخرین مهلت ثبت درخواست وام های دانشجویی +جزییات ثبت نام و مبالغ وام مهلت تمدید شده برای ثبت درخواست وام های دانشجویی امروز چهارشنبه اول بهمن ماه پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این، صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرده بود، نظر به پایداری شرایط خاص شیوع کرونا و به منظور رعایت حال تمام دانشجویان به ویژه دانشجویانِ جدیدالورود و عدم محدودیت ِ بهره مندی دانشجویان نوورود از وام ها، مهلت ثبت وام های دانشجویی تا تاریخ اول بهمن تمدید می شود.

دکتر ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه، در گفت وگو با ایسنا تاکید کرده بود که مبالغ وام های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در پنج دسته وام های تحصیلی ، ضروری ، ویژه دکتری ، مسکن و شهریه است و دانشجویان همه مقاطع تحصیلی برای هر نیمسال تحصیلی می توانند یک میلیون و 500 تا دو میلیون تومان وام دریافت کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: حداکثر سقف وام ضروری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته وام ضروری 6 میلیون تومان و برای مقاطع کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته غیربورسیه حداکثر تا سقف هشت میلیون تومان و همچنین برای مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری پیوسته و دکتری حرفه ای حداکثر تا سقف 10 میلیون تومان تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اول بهمن آخرین مهلت ثبت درخواست وام های دانشجویی +جزییات ثبت نام و مبالغ وام

امروز اول بهمن آخرین مهلت ثبت درخواست وام های دانشجویی +جزییات ثبت نام و مبالغ وام