مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-20سياسي

گذشت 410 میلیارد ریالی شکات یزدی از ابتدای سال جاری


رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از گذشت مبلغ 410 میلیارد ریال توسط شکات پرونده های مددجویان جرائم غیرعمد در کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از گذشت مبلغ 410 میلیارد ریال توسط شکات پرونده های مددجویان جرائم غیرعمد در کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

غلامعلی دهشیری ضمن اعلام این خبر، افزود: به کوشش اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شورای حل اختلاف صلحی زندان، مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد و طی برگزاری جلسات متعدد با شکات پرونده مبلغی بیش از 41 میلیارد تومان از شکات پرونده ها در ابتدای سال جاری گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

این مسئول با اشاره به تلاش و کوشش اعضا کمیته صلح و سازش برای حل و فصل نمودن پرونده محکومین جرایم غیر عمد، گفت: اعضا این کمیته و مددکاران زندان در تلاش اند تا با رعایت شرایط انصاف در پرونده های قضایی و حقوقی طرفین و با اتکا به آموزه های دینی و اخلاقی با اولویت قرار دادن رضایت خداوند و بحث صلح و سازش، تا حد ممکن، بیشترین اخذ گذشت رضایتمندانه را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت 410 میلیارد ریالی شکات یزدی از ابتدای سال جاری

گذشت 410 میلیارد ریالی شکات یزدی از ابتدای سال جاری