مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-20اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد ریال برای توسعه و ترویج زیلو در بودجه 1400


شهردار میبد که به تازگی به عنوان دبیر شهر جهانی زیلو معرفی شده، از اختصاص اعتبار پنج میلیارد ریالی جهت توسعه، ترویج، معرفی و توسعه هنرصنعت زیلوی میبد در بودجه ی سال 1400 این شهر جهانی خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار میبد که به تازگی به عنوان دبیر شهر جهانی زیلو معرفی شده، از اختصاص اعتبار پنج میلیارد ریالی جهت توسعه، ترویج، معرفی و توسعه هنرصنعت زیلوی میبد در بودجه ی سال 1400 این شهر جهانی خبر داد.

علیرضا نقوی روز گذشته در اولین دیدار اعضای شورای اسلامی شهر میبد با انجمن صنفی زیلوبافان این شهر بعد از انتصاب شهردار به عنوان دبیر شهر جهانی زیلو که با هدف در جریان قرار گرفتن مشکلات و نیازهای زیلوبافان برگزار شد، ضمن انتقاد از انجام موازی فعالیت ها در این حوزه، اظهار کرد: به دلیل نبود نهاد یا مجموعه ای که بتواند کارها را ساماندهی کند، بسیاری از فعالیت های مرتبط با زیلو که از سوی جهاددانشگاهی، میراث فرهنگی، شهرداری، شرکت های شهرک های صنعتی و سایر بخش ها در مناسبت های مختلف برگزار می شود به نوعی موازی یکدیگر است ولی اطلاعات و گزارش های ناقصی از این فعالیت ها در اختیار وزارت میراث فرهنگی قرار می گیرد.

وی از اختصاص پنج میلیارد ریال جهت دبیرخانه شهر جهانی در بودجه ی 1400 خبر داد و عنوان کرد: بعد از ابلاغ حکم دبیری شهر جهانی زیلو، این اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال برای توسعه و ترویج زیلو در بودجه 1400

اختصاص 5 میلیارد ریال برای توسعه و ترویج زیلو در بودجه 1400