مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-20اقتصادي

تمایل عراقی ها برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران


معاون کنسولگری ایران در کربلا گفت: عراقی ها تمایل برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران دارند.

- ایسنا/زنجان معاون کنسولگری ایران در کربلا گفت: عراقی ها تمایل برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران دارند.

کلانتری شب گذشته (30 دی ماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان، اظهار کرد: اداره استان ها در عراق به صورت فدرالی بوده و برخی از موضوعات همچون انتقال پول و مشکلات کلان امنیتی از اختیار استان ها خارج و به صورت کلان تصمیم گیری می شود.

مشکلات مربوط به انتقال پول موجود بین تجار ایران و این کشور محسوس بوده و کنسولگری نیز به دنبال برطرف کردن موانع همکاری دو طرف است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در دو شهر کربلا و بابل برای همکاری با ایران و استان زنجان، افزود: زمینه های مختلف برای همکاری از جمله همکاری در بخش گلخانه، پرورش ماهی، خدمات فنی و مهندسی، هتلینگ و هتل سازی، تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی و تامین تجهیزات پزشکی، راه سازی، آسفالت سازی، جاده سازی و نیازهای شهری در شهرداری و .

وجود دارد.

این مسئول با اشاره به تمایل عراقی ها برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران، ادامه داد: شرکت ایران ترانسفو برند شناخته شده ای نه تنها در عراق، بلکه در کل منطقه بوده و در سال های اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل عراقی ها برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران

تمایل عراقی ها برای همکاری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران