مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-20پزشكي

توانمندسازی دانشجویان برای مقابله با آسیب ها و چالش های اجتماعی


کانون دانشجویی همتایاران سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با دو هدف اصلی پیشگیری از شیوع آسیب روانی ـ اجتماعی و کمک به ارتقای سلامت روانی اجتماعی دانشجویان سعی دارد تا علاوه بر پیشگیری از آسیب ها، - کانون دانشجویی همتایاران سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با دو هدف اصلی پیشگیری از شیوع آسیب روانی ـ اجتماعی و کمک به ارتقای سلامت روانی اجتماعی دانشجویان سعی دارد تا علاوه بر پیشگیری از آسیب ها، نیروهای متعهد و متخصصی را تربیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، فاطمه زوری ـ دبیر کانون همتایاران سلامت روان بیان کرد: یکی از دغدغه های امروز جامعه ایرانی فراوانی و افزایش بروز آسیب های اجتماعی است که شامل جنبه های روانی و فرهنگی نیز می شود.

وی ادامه داد: تربیت، آموزش و آگاهی بخشی به دانشجویان می تواند کمک کند تا در برابر این آسیب ها و چالش های اجتماعی مقاوم شوند و خود بتوانند همچون یک کارشناس مسائل موجود و پیش آمده را حل و رفع کنند.

زوری گفت: کانون همتایاران سلامت روان تلاش می کند تا با برگزاری کلاس، کارگاه آموزشی و جلسات متعدد به دانشجویان علاوه بر آگاهی بخشی، آنها را در حل مسائل و چالش های اجتماعی توانمند سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی دانشجویان برای مقابله با آسیب ها و چالش های اجتماعی

توانمندسازی دانشجویان برای مقابله با آسیب ها و چالش های اجتماعی