مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-20دانش

شهریه دانشجویان معلول از سوی بهزیستی پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمدصادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران از بازگشایی سامانه دانشجویی برای تکمیل ثبت نام دانشجویان دارای معلولیت خبر داد و گفت: - مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با بازگشایی سامانه دانشجویی، دانشجویان دارای معلولیت از پرداخت شهریه معاف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمدصادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران از بازگشایی سامانه دانشجویی برای تکمیل ثبت نام دانشجویان دارای معلولیت خبر داد و گفت: کسانی که نقص در تکمیل پرونده خود دارند یا تاکنون ثبت نام نکرده اند، می توانند اقدام کنند.

کشفی نژاد مطرح کرد: دانشجویان باید وارد سامانه شوند و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کرده تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتن تقسیم بندی شده و اقدامات لازم بعدی انجام شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه های دولتی و بدون پرداخت هزینه مشغول به تحصیل هستند نیز کمک هزینه تشویقی دریافت می کنند، اظهار داشت: پرداخت 100 درصدی شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شهریه های دانشجویانی که اطلاعات آن ها در مرحله اول راه اندازی سامانه بدست آمده در حال پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشجویان معلول از سوی بهزیستی پرداخت می شود

شهریه دانشجویان معلول از سوی بهزیستی پرداخت می شود