مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-20اقتصادي

تولیدکنندگان تخم مرغ به تعهدات خود عمل نکردند/ تخصیص سهمیه جدید روغن به گلستان


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: با تمهیدات انجام شده، مشکل تخم مرغ و روغن مورد نیاز مردم گلستان حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری با موضوع بررسی وضعیت توزیع روغن و تخم مرغ در استان اظهارکرد: سرانه مصرف تخم مرغ مردم استان روزانه حدود 60 تن است که در صورت تامین این میزان تخم مرغ از سوی تولید کنندگان، کمبودی در بازار استان نخواهیم داشت.

وی گفت: طی توافق اولیه ای که با سازمان جهاد کشاورزی استان در ابتدای دی ماه سال جاری داشتیم قرار بود روزانه 35 تن تخم مرغ توسط تولید کنندگان استان جهت توزیع در سطح بازار استان تحویل این سازمان شود.

طلوعیان افزود: همچنین در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد مقرر شد روزانه 50 تن تخم مرغ در بخش مصارف مردمی و 10 تن هم در بخش مصارف صنف و صنعت به بازار استان تزریق شود اما میزان تخم مرغی که تولید کنندگان استان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون تحویل بازار استان داده اند حدود 600 تن است.

وی گفت: حتی اگر همان توافق اولیه هم اتفاق می افتاد باید طی یک ماه گذشته بالغ بر 900 تن تخم مرغ در استان توزیع می شد که این اختلاف 300 تنی باعث کمبود تخم مرغ در بازار استان و در نهایت هجوم مردم برای خرید آن و بالتبع ایجاد صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان تخم مرغ به تعهدات خود عمل نکردند/ تخصیص سهمیه جدید روغن به گلستان

تولیدکنندگان تخم مرغ به تعهدات خود عمل نکردند/ تخصیص سهمیه جدید روغن به گلستان