مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 23:052021-01-19سياسي

از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی


فرمانده بسیج ناحیه تنکابن از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن مهدوی در گفت وگویی با اشاره به اقدامات طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: جلسات تعاملی متعدد با شبکه های بهداشت، خانه بهداشت و مراکز درمانی در سطح شهرستان برای اجرای شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به آگاهی و اطلاع دهی به مردم در باره بیماری کووید 19 افزود: این طرح به صورت نقطه ای و کاربردی با حضور فرماندهان حوزه از طریق بلندگوی های سیار، مراجعه به درب منازل و نیز به صورت تلفنی، در حال اجرایی شدن است، هر خانواده یک پایگاه سلامت و چهار کمیته رصد، مراقبت، حمایت و نظارت برای این طرح تشکیل شده است.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن در ادامه با تصریح بر اینکه رصد و پایش  وضعیت بیماران مبتلا به کرونا توسط تیم های مراقبتی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد:  علاوه بر ویزیت افراد مبتلا به کرونا، ضدعفونی خانه های بیماران هم  توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج صورت می گیرد.

مهدوی به توزیع بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیدگان کرونایی هم اشاره و اضافه کرد:  در کنار رصد و پایش بیماران، بسته های حمایتی که شامل بسته های معیشتی و بهداشتی است، توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی

از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی