مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 23:002021-01-19بين الملل

تحریم های دولت ترامپ توسط بایدن بازنگری می شود


جنت یلین وزیر دارایی دولت «جو بایدن» در کمیته مالی سنای آمریکا با اشاره به ضرورت استفاده مناسب از ابزار تحریم خاطرنشان کرد که تحریم های پیشین کاخ سفید مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

- جنت یلین وزیر دارایی دولت جو بایدن در کمیته مالی سنای آمریکا با اشاره به ضرورت استفاده مناسب از ابزار تحریم خاطرنشان کرد که تحریم های پیشین کاخ سفید مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جنت یلین روز سه شنبه در نشست استماعی و بررسی صلاحیت گزینه های پیشنهادی دولت بعدی آمریکا عنوان کرد که تحریم ها باید به صورت راهبردی و مناسب استفاده شود و به همین خاطر قصد دارد تا از معاونش بخواهد که سریعا سیاست های تحریمی آمریکا را بازنگری کند.

وزیر دارایی دولت جو بایدن در کمیته مالی سنای آمریکا با اشاره به ضرورت استفاده مناسب از ابزار تحریم خاطرنشان کرد که تحریم های پیشین کاخ سفید مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

جنت یلین روز سه شنبه در نشست استماعی و بررسی صلاحیت گزینه های پیشنهادی دولت بعدی آمریکا بیان داشت که تحریم ها ابزار مهمی برای پرداختن به حملات سایبری و سایر تهدیدهاست.

وی با این حال عنوان کرد که از این ابزار باید به صورت راهبردی و مناسب استفاده شود و به همین خاطر قصد دارد تا از معاونش بخواهد که سریعا سیاست های تحریمی آمریکا را بازنگری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های دولت ترامپ توسط بایدن بازنگری می شود

تحریم های دولت ترامپ توسط بایدن بازنگری می شود