مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 22:202021-01-19بين الملل

بایدن ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را لغو می کند


دولت رییس جمهور منتخب آمریکا از قصد دارد از روز نخست فعالیت خود ممنوعیت مسافرت از ایران و کشور های عمدتاً مسلمان به آمریکا را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، تیم دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ممنوعیت مسافرتی از کشور های ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن که توسط دولت ترامپ اعمال شده بود را لغو می کند.

رییس جمهور منتخب آمریکا پیشتر نیز قول داده بود که در روز نخست ریاست جمهوری خود دستور اجرایی دونالد ترامپ در محدودیت ورود از این کشور های مسلمان به آمریکا را لغو خواهد کرد.

بایدن در تبلیغات کارزار انتخاباتی خود گفته بود: منع کردن مسلمانان از ورود به کشور به صورت اخلاقی نادرست است و هیچ اطلاعات یا شواهدی وجود ندارد نشان دهد این تصمیم آمریکا را امن تر کرده است.

گروه های حقوق بشری و مسلمانان آمریکا از تصمیم بایدن برای لغو محدودیت های اعمال شده توسط ترامپ استقبال کردند، اما گفته اند که آیا بایدن می تواند آسیب هایی که ترامپ در 4 سال گذشته ایجاد کرده را بهبود ببخشد.

پیشتر ران کلاین گزینه ریاست کارکنان کاخ سفید در دولت جو بایدن گفت که رییس جحمهور منتخب آمریکا قصد دارد در اولین روز کاری خود به عنوان رییس جمهور آمریکا، بیش از ده دستور اجرایی صادر کرده و برخی از قوانین و دستورات جنجالی دولت کنونی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را لغو می کند

بایدن ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را لغو می کند