مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:552021-01-19سياسي

آغاز به کار 420 نیروی جدید در ایران ترانسفوی زنجان


420 نفر جدید در شرکت ایران ترانسفو به کار گرفته خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شصت و دومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، سه شنبه شب به صورت همزمان در محل اتاق بازرگانی زنجان، سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) استانداری و محل ادارات و کنسولگری ایران در کربلا به صورت ویدیو کنفرانس با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار شد.

استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه اتاق در هر جلسه شورا بر اساس نقشه راه تجارت خارجی دستور جلسه عملیاتی و خروجی بسیار مطلوبی دارد، ابراز کرد: دستور جلسات این شورا بر اساس نقشه راهی که آماده و مصوب شده در جلسات مطرح و پیگیری می شود.

فتح الله حقیقی با اینکه جلسه با کنسولگری کربلا نیز از دل همین جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استخراج شده و در حال انجام است، ابراز کرد: چرخه تولید در برخی از پروژه های مهم و استراتژیک در استان زنجان کامل است به این معنی که استان زنجان خام فروشی ندارد.

وی با بیان اینکه 75 درصد صادرات ما مربوط به مواد معدنی بوده که خام فروشی در آن صورت نمی گیرد، گفت: در بخش فولاد از صفر تا 100 چرخه تولید تکمیل و سپس به بازار عرضه می شود، در محصولات دیگری چون نساجی نیز افتتاح ها و کار واحدهای موجود با چرخه کامل صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 420 نیروی جدید در ایران ترانسفوی زنجان

آغاز به کار 420 نیروی جدید در ایران ترانسفوی زنجان