مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:502021-01-19سياسي

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی نام برد که باید از این نقشه راه در مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی بهره گرفت.

- ایسنا/سمنان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی نام برد که باید از این نقشه راه در مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی بهره گرفت.

‍ حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه ما باید به خاطر خدمت به مردم و توفیقی که نصیبمان شده شکرگذار خداوند باشیم اظهار کرد: امیدوارم با حسن ظن مسئولان استان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور بتوانم در دوران خدمت در استان سمنان، در انجام وظایف خود سربلند باشم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب یک معماری کلان اجتماعی برای انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی است بر ضرورت توجه بیشتر به نخبگان تاکید کرد و افزود: در مسیر رشد هر موجود زنده ای، تحولاتی رخ می دهد و انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک موجود زنده و پویا، نیازمند تحولی اجتناب ناپذیر است که در همین راستا، رهبر معظم انقلاب وظیفه جهت دهی به این تحولات را برعهده ی نخبگان جامعه گذاردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی