مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:552021-01-19بين الملل

استقبال ایران از پیشنهاد قطر برای مذاکره با کشورهای عربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر از پیشنهاد قطر برای گفت وگو میان ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال کرد.

- وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر از پیشنهاد وزیر خارجه قطر درباره گفت وگو میان ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر از پیشنهاد قطر برای گفت وگو میان ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: ایران از دعوت برادرم محمد بن عبدالرحمن (وزیر خارجه قطر) برای گفت وگوهای فراگیر در منطقه مان استقبال می کند.

وزیر خارجه ایران در ادامه این پیام توییتری نوشت: همانطور که ما همیشه تاکید کرده ایم راه حل چالش هایمان در همکاری برای تشکیل مشترک منطقه ای قوی قرار دارد: صلح آمیز، با ثبات، موفق و عاری از هژمونی جهانی یا منطقه ای.

وزیر امور خارجه قطر در مصاحبه ای که بامداد سه شنبه متن آن منتشر شده از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواسته وارد گفت وگو با ایران شوند.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی ، وزیر امور خارجه قطر آمادگی کشورش را برای میانجی گری جهت برگزاری نشستی میان اعضای 6 کشور شورای همکاری خلیج فارس و جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایران از پیشنهاد قطر برای مذاکره با کشورهای عربی

استقبال ایران از پیشنهاد قطر برای مذاکره با کشورهای عربی