مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:502021-01-19سياسي

یادی از دیدار آیت الله هاشمی و شهید جهاد مغنیه + تصاویر


خانواده مغنیه که نماد و نماینده چند نسل از امروز و آینده مردان کارزار و شیرزنان شیعه لبنانی هستند، آمده بودند تا دفتر خاطرات عزیز شهیدشان «عماد مغنیه» را با آیت الله هاشمی ورق بزنند و تسلی یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در پی شهادت جهاد مغنیه گزارشی از آخرین دیدار این شهید مقاومت، با آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد که متن این گزارش به شرح ذیل است: خبر کوتاه، اما آتشین بود که جهاد مغنیه، آسمانی شد.

همان جوان غیوری که پس از شهادت عماد فایز مغنیه معروف به حاج رضوان در 23 بهمن 1386، اسلحه خونین پدر را برداشت و نگذاشت شیعیان لبنان نبود فرمانده شجاع خود را حس کنند.

شاید آن روزی که پدر نامش را جهاد می نهاد، می دانست که شهادت بهترین عاقبت به خیری جهاد فی سبیل الله است.

وقتی خبر شهادت جهاد را شنیدم به یاد خاطره ای افتادم که تقریباً یک سال پس از شهادت پدرش، (شنبه، 7 دی، 1387) به همراه پدربزرگ، مادربزرگ، مادر، برادر، خواهران، نوه نوزاد و دیگر اعضای سببی خانواده، به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده بود.

خانواده مغنیه که نماد و نماینده چند نسل از امروز و آینده مردان کارزار و شیرزنان شیعه لبنانی هستند، آمده بودند تا دفتر خاطرات عزیز شهیدشان عماد مغنیه را با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ورق بزنند و تسلی یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از دیدار آیت الله هاشمی و شهید جهاد مغنیه + تصاویر

یادی از دیدار آیت الله هاشمی و شهید جهاد مغنیه + تصاویر