مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:302021-01-19سياسي

تحقق همگرایی و هم صدایی از رسالت های مسئولین است


معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: انتظاری که از ما مسئولین وجود دارد، ایفای نقش همگرایی و هم صدایی در بخش های مختلف به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی است.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: انتظاری که از ما مسئولین وجود دارد، ایفای نقش همگرایی و هم صدایی در بخش های مختلف به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی است.

محمود قاسم نژاد عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران و آیین تکریم و معارفه معاونین عمرانی و سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، اظهار کرد: مسئولیت ها و سمت هایی که به ما از طرف دولت واگذار می شود، برای انجام وظیفه و خدمت مطلوب به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: باید از این فرصت اندکی که برای همه ما بوجود می آید و خیلی سریع به پایان می رسد تا زمانی که فرصت داریم استفاده کنیم و تاثیر خوبی بر حوزه مسئولیتی داشته باشیم.

وی گفت: انتظاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و دولت از ما مسئولین دارند، ایفای نقش همگرایی و هم صدایی در بخش های مختلف به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی است.

قاسم نژاد بیان کرد: باید از ظرفیت همه بخش ها برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه بهره گیریم، در اطراف کشور ما دولت هایی هستند که به سمت غرب گرایش بیشتری دارند و از گسترش یافتن آرمان های انقلاب و جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق همگرایی و هم صدایی از رسالت های مسئولین است

تحقق همگرایی و هم صدایی از رسالت های مسئولین است