مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:152021-01-19ورزشي

فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند


مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که قطعا سکوت ما در این یک سال و نیم فقط برای منافع تیم بوده است، گفت: یک عده ما بچه های این شهر را روی به روی هم می گذارند و از سادگی و بی آلایش بودنمان به نحو احسنت استفاده می کنند.

- ایسنا/خوزستان مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که قطعا سکوت ما در این یک سال و نیم فقط برای منافع تیم بوده است، گفت: یک عده ما بچه های این شهر را روی به روی هم می گذارند و از سادگی و بی آلایش بودنمان به نحو احسنت استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امشب پس از عنوان یکسری مسائل از سوی سینا مریدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، فرزاد جعفری نیز که بعد از بازی با سپاهان به دلایلی، دیگر در تمرین فولاد شرکت نکرد، مطالبی را در وضعیت اینستاگرام خود منتشر کرد که در زیر می خوانید: به نام خدا لازم دانستم خدمت شما عزیزان چند نکته ای را به طور کوتاه و خلاصه ذکر کنم.

بنده و برادرم در این یک سال و خورده ای، بی غیرت و تبانی کار با تیم های پایتخت شمرده شدیم و انواع و اقسام توهین و فحاشی ناموسی به ما داده شد.

تا الان به خاطر مردم و این که تیم برود و سهمیه بگیرد سکوت کردیم.

حتی همین بازی که با پرسپولیس بود هم با وجود ظلمی که در خانه خودمان و در تیمم و جایی که خانه ما است، به ما شد، حرفی نزدیم تا تیم در آرامش نتیجه بگیرد ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند

فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند