مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:502021-01-19بين الملل

انصار الله: آمریکایی ها تروریست های جنایتکار هستند


دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت، اقدام آمریکا در تروریستی خواندن این جنبش را موید فرماندهی آمریکا در تجاوز علیه یمن است، اما یمنی ها آماده مقابله با هر اقدام خصمانه تروریست های جنایتکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دفتر سیاسی انصار الله یمن تاکید کرد که اقدام آمریکا در قراردادن نام جنبش انصار الله در فهرست گروه های تروریستی، اوج نقش آفرینی آمریکا در فرماندهی تجاوز علیه یمن و خصومت آن علیه این کشور و آزادگان جهان را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، در این بیانیه آمده است: آمریکا هیچ گاه حامی ملت یمن نبوده و یا نسبت به مسئله یمن بی طرف نبوده است که حالا با این اقدام احمقانه و مسخره اش متعجب شویم.

دفتر سیاسی انصار الله گفت: قبل از اینکه آمریکا این اقدام پلید را مرتکب شود، هر جرمی را به طور مستقیم یا از طریق مزدوران منطقه ای خود علیه ملت یمن مرتکب شده است.

این جنبش تاکید کرد: آن هایی که تصور می کردند که تجاوز علیه یمن محصول مشکلی داخلی در یمن یا مشکل این کشور با یک کشور همسایه است، واقعیت امر با اقدام آمریکا در قرار دادن انصار الله در فهرست گروه های تروریستی روشن شد.

انصار الله در این بیانیه آورده است: این موضع آمریکا، گروه ها و کشور هایی را که صرفا دنباله رو نوکران آمریکا و اسراییل هستند، در جایگاه واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصار الله: آمریکایی ها تروریست های جنایتکار هستند

انصار الله: آمریکایی ها تروریست های جنایتکار هستند