مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:152021-01-19سياسي

فعال کارگری: 95 درصد کارگران زیر خط فقر هستند


بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه 95درصد جامعه کارگری کشوربدون امنیت شغلی و زیرخط فقرزندگی می کنند گفت:دولت با تبیین سیاست های غلط باعث عمق شکاف شریف ترین قشر کشور شده است.

علی محمد عزیزی،بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه کارگران قامتشان زیربار فقر و مشکلات خم شده وعزت آنان نشانه گرفته شده است گفت: دولت و مجلس جز شعار هیج گاه به وعده های خود در راستای خدمت به قشر کارگری جامه عمل نپوشانده اند، فاصله عمل تا شعار از زمین تا آسمان تناقص دارد، کدام وعده عملیاتی شده است، معیشت،؟؟ عزیزی با تأکید بر اینکه امروز نود درصد کارگران بی تعارف زیر بار فشار اقتصادی له شده اند افزود: بیش از 95درصد جامعه کارگری کشور بدون امنیت شغلی بوده و زندگانی را پراز فشار و استرس مضاعف از بلایای طبیعی و غیر طبیعی تجربه می کنند، از سوی دیگر کارگران از لحاظ خط فقر در بدترین وضعیت موجود قرار دارند.

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران با بیان اینکه قانون کار بسیار کهنه و قدیمی است افزود: مجلس به عنوان وکیل مردم در خانه مردم و در کمسیون های کارگری هنوز نتوانسته به این مهم سامانی بخشیده و در دستور کار قرار دهد و سالهاست اصلاح این قانون معطل مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کارگری: 95 درصد کارگران زیر خط فقر هستند

فعال کارگری: 95 درصد کارگران زیر خط فقر هستند