مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:102021-01-19ورزشي

برگزاری لیگ تندرستی در استان مرکزی


رییس هیأت ورزش همگانی استان مرکزی گفت: نخستین لیگ تندرستی ایران، در حوزه ورزش های همگانی و با هدف ایجاد تحرک در میان مردم جامع از چهارم بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله نان بده شامگاه روز سه شنبه در نشست هماهنگی با اصحاب رسانه در اراک، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های پیش بینی شده نخستین لیگ تندرستی ایران با مشارکت تمامی استان های کشور از چهارم بهمن سال جاری آغاز و تا بیست و نهم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری لیگ تندرستی آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی اقشار مختلف جامعه، معرفی هرچه بیشتر رویکرد جدید حاکم بر فدراسیون ورزش های همگانی و بهره گیری از پروتکل های علمی است.

رییس هیأت ورزش همگانی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وقوع افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری های مرتبط با سیستم قلبی عروقی باهدف ایجاد تحرک و نشاط در جامعه و رسالت فدراسیون ورزش های همگانی و به کارگیری روش ها و ایده های جدید و دوری از رویکرد سنتی و تکراری پروتکل ها، لیگ تندرستی ایران از سوی فدراسیون ورزش های همگانی طراحی که در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نان بده گفت: در این لیگ افراد بالای 10 سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی روزانه نسبت به ارسال فیلم 30 ثانیه از حرکات ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ تندرستی در استان مرکزی

برگزاری لیگ تندرستی در استان مرکزی