مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:002021-01-19اجتماعي

حاجی میرزایی: حضور دانش آموزان در مدرسه با صلاحدید والدین خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نگران بچه های پایه اول و دوم ابتدایی بودیم و فکر می کردیم از طریق آموزش مجازی نمی توانیم مطمئن شویم که آموزش لازم را دیدند و همچنین .

- وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می شود و دانش آموزان در صورت صلاحدید خانواده ها در مدرسه حضور می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نگران بچه های پایه اول و دوم ابتدایی بودیم و فکر می کردیم از طریق آموزش مجازی نمی توانیم مطمئن شویم که آموزش لازم را دیدند و همچنین از سوی برخی خانواده ها هم تحت سؤال و فشار بودیم که بالاخره این بچه ها اینگونه یاد نمی گیرند و باید برایشان فکری کنید، به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مدرسه بیایند.

حاجی میرزایی افزود: همچنین عنوان شد دانش آموزان مدارس زیر 50 نفر و هنرجویان هنرستان ها برای دروس عملی و کارگاهی اجازه داشته باشند که با رعایت پروتکل ها در مدرسه حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: حضور دانش آموزان در مدرسه با صلاحدید والدین خواهد بود

حاجی میرزایی: حضور دانش آموزان در مدرسه با صلاحدید والدین خواهد بود