مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:052021-01-19سياسي

قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای رفع تنش آبی تبریز در سال 1400


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص بودجه 650 میلیارد ریالی به منظور رفع تنش آبی تبریز در سال 1400 خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص بودجه 650 میلیارد ریالی به منظور رفع تنش آبی تبریز در سال 1400 خبرداد.

یوسف غفارزاده با اشاره به تشکیل جلسه مشترک استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آب منطقه ای استان با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، برضرورت تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز برای رفع تنش آبی در سال آینده تاکید کرد.

وی گفت: از آنجایی که با عدم تخصیص فوری اعتبارات به این پروژه ها، تنش آبی تبریز در سال 1400 تشدید می شد، مدیران ارشد متشکل از استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ذیربط تصمیم گرفتند تا ضرورت و اهمیت این موضوع را در جلسه مشترکی با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کنند.

وی افزود: به همین دلیل، روز گذشته طی جلسه ای با حضور دکتر پورمحمدی استاندار، حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی، دکتر پزشکیان و دکتر منادی نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با معاون رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای رفع تنش آبی تبریز در سال 1400

قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای رفع تنش آبی تبریز در سال 1400