مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:152021-01-19سياسي

انتقاد از مدیران خوشگذران در پارس جنوبی/ برخی تحمل گرما را ندارند


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران خوشگذران در پارس جنوبی حقوق نجومی می گیرند ولی تحمل گرمای عسلویه را ندارند و از تهران کارها را مدیریت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر به مسئولیت ها و وظایف خود در قبال مردم استان عمل نمی کنند.

وی بیان کرد: چالش اصلی ما شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر این است که محل عملیات آنها در استان است و مدیریت آنها در خارج از استان انجام می شود و این موضوع اصلاً منطقی نیست.

تحمل گرما را ندارید، مسئولیت نگیرید نماینده دشتستان با اشاره به اینکه مدیریت در محل استقرار و عملیات شرکت ها باعث افزایش و ارتقای کیفیت کار می شود افزود: برخی مدیران تحمل گرمای عسلویه را ندارند و عملیات های خود را از دفتر تهران دنبال می کنند.

مدیری که نمی تواند در عسلویه بنشیند و مدیریت کند، نباید مسئولیت بگیرد.

وی اینگونه مدیریت ها را مدیریت خوشگذران خواند و بیان کرد: حقوق نجومی از دیگر چالش های اساسی در پارس جنوبی است؛ برخی مدیران در تهران نشسته اند و از این صنایع ماهانه 160 میلیون تومان حقوق می گیرند ولی کارگران ما حقوق ناچیز خود را هم بعد از ماه ها نمی توانند بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از مدیران خوشگذران در پارس جنوبی/ برخی تحمل گرما را ندارند

انتقاد از مدیران خوشگذران در پارس جنوبی/ برخی تحمل گرما را ندارند