مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:152021-01-19اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد تومان به پروژه راه آهن شیراز-بوشهر


معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها از اختصاص 100 میلیارد تومان به راه آهن بوشهر در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس خطیبی ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق سیاست های قانون برنامه ششم توسعه، وزارت راه و شهرسازی به نیابت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور،  موظف است مراکز عمده بار و ورودی و خروجی استان ها به شبکه ریلی متصل کند.

معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت: در ادامه راه آهن اصفهان به شیراز و اتصال آن به استان بوشهر به عنوان یکی از مناطق مهم  کشور، جز سیاست های اصلی ریلی وزارت راه و شهرسازی است.

وی بیان کرد: در 2 سال گذشته با پیگیری های مسئولان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس، اجرای پروژه راه آهن بوشهر شرایط بهتری از لحاط اجرایی و تامین منابع ملی و اعتباری پیدا کرده است.

خطیبی با بیان اینکه قطعات 10 خط ریلی بوشهر فعال است خاطر نشان کرد: این قطعات دارای 25 کیلومتر طول مسیر جز سخت ترین قسمت های این پروژه است و تکمیل آن در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: در برهه ای از طریق فاینانس خارجی چین برای اعتبار پروژه راه آهن شیراز- بوشهر و عسلویه مورد توجه قرار گرفت که متاسفانه با شرایط تحریم مواجه شدیم و هنوز به صورت قطعی محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان به پروژه راه آهن شیراز-بوشهر

اختصاص 100 میلیارد تومان به پروژه راه آهن شیراز-بوشهر