مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:152021-01-19بين الملل

آمریکا کِشتی روسی «فورچونا» را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه کمک در ساخت پروژه نورد استریم 2، امروز کِشتی «فورچونا» متعلق به روسیه را مورد تحریم قرار داد.

- وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه کمک در ساخت پروژه نورد استریم 2، امروز کِشتی فورچونا متعلق به روسیه را مورد تحریم قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه کِشتی فورچونا (Fortuna) متعلق به روسیه را مورد تحریم قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، بهانه وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم این کِشتی روسی، کمک در ساخت خط لوله نورد استریم 2 بوده است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) ساعاتی پیش از فشارهای غیرقانونی آمریکا علیه کشورش و دیگر شرکت کنندگان در پروژه نورد استریم 2 ابراز تاسف کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت: پروژه نورد استریم 2 همچنان با فشار بی رحمانه و غیرقانونی آمریکا مواجه است و این موضوع باعث تأسف مسکو خواهد بود.

آمریکا با هدف متوقف کردن عملیات تکمیل خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا، دیروز دوشنبه یک کِشتی روسی را تحریم کرد.

در همین رابطه دولت آمریکا که در واپسین روزهای کار خود به سر می برد به مقامات دولتی در برلین و دیگر پایتخت های اروپایی اعلام کرد که تحریم کشتی فورچونا از امروز سه شنبه به اجرا درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا کِشتی روسی «فورچونا» را تحریم کرد

آمریکا کِشتی روسی «فورچونا» را تحریم کرد