مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:102021-01-19سياسي

آغاز تولید انبوه واکسن کرونا در شرکت برکت/دسترسی به واکسن کرونای ایرانی تا خرداد


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی اعلام کرد: پیش بینی شده که 25میلیون دوز تولید داخلی واکسن ایرانی کرونا تا اردیبهشت و خرداد ماه 1400 داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور کبگانیان امروز در حاشیه یکصدو چهل و سومین جلسه ستاد شورای راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران دستور اصلی این جلسه را بررسی وضعیت و چالش های تولید و خرید واکسن کرونا دانست و افزود: این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه های وزارت بهداشت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، موسسات واکسن سازی همچون رازی و پاستور، فرهنگستان علوم پزشکی و محققان این حوزه برگزار شد.

وی با اشاره به موضوع جلسه گفت: تولید و خرید واکسن کرونا موضوع جلسه بود که برای هر کدام از روش ها (خرید و تولید داخل واکسن) نظراتی ارائه شد.

کبگانیان ادامه داد: اولین موضوع ارائه شده در این جلسه عدم خرید واکسن از معدود کشورها بود که این امر در راستای حمایت از سلامت آحاد ملت ایران صورت می گیرد؛ چرا که برخی از واکسن های تولید شده در دنیا در فرم های ناشناخته ای هستند.

قائم مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی واکسن کرونا ضروری و این امر از وظایف ستاد نقشه جامع علمی کشور نیز به شمار می رود، ادامه داد: از این رو به علت اضطراری بودن تولید واکسن کرونا تولید این واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید انبوه واکسن کرونا در شرکت برکت/دسترسی به واکسن کرونای ایرانی تا خرداد

آغاز تولید انبوه واکسن کرونا در شرکت برکت/دسترسی به واکسن کرونای ایرانی تا خرداد