مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:052021-01-19اقتصادي

افزایش 75 درصدی جمعیت شهر جدید بینالود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به توسعه خدمات روبنایی و زیربنایی در بخش مسکونی شهر جدید بینالود، جمعیت این شهر از چهار هزار نفر در سال 1395 به هفت هزار نفر در سال جاری افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به توسعه خدمات روبنایی و زیربنایی در بخش مسکونی شهر جدید بینالود، جمعیت این شهر از چهار هزار نفر در سال 1395 به هفت هزار نفر در سال جاری افزایش یافته است.

سید کمال الدین میرجعفریان در بازدید از شهر جدید بینالود با بیان اینکه در حوالی این شهر 35 کارخانه با هفت هزار نفر اشتغال قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به رشد جمعیت شهر جدید بینالود، تعداد سرویس های رفت و برگشت به مشهد از این شهر از سه دستگاه مینی بوس در سال های قبل به 14 دستگاه در حال حاضر رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با رشد خدمات زیربنایی و روبنایی و طرح های عمرانی شهر جدید بینالود طی چند سال اخیر، رشد اشتغال و جمعیت در این منطقه آغاز شده و آینده مطلوبی را برای آن رقم زده است.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی گفت: با توجه به بازدیدی که از اقدامات انجام گرفته برای توسعه شهر و خدمات زیربنایی و روبنایی طرح مسکن مهر و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 75 درصدی جمعیت شهر جدید بینالود

افزایش 75 درصدی جمعیت شهر جدید بینالود