مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:452021-01-19سياسي

اعتراض هیئت تطبیق به 10 درصد مصوبات شوراهای اسلامی استان سمنان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه 10 درصد مصوبات شوراهای استان مورد اعتراض هیئت تطبیق قرار گرفت، گفت: تاکنون 24 هزار مصوبه بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راضیه شهاب شامگاه سه شنبه در کارگاه آموزشی کارشناسان مشورتی هیئت های تطبیق استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه به طور متوسط 10 درصد مصوبات شوراها در نیمه اول سال جاری مورد اعتراض هیئت تطبیق قرارگرفته است، اظهار داشت: از سال 94 تا نیمه اول سال 99 تعداد جلسات تشکیل شده هیئت تطبیق در استان سمنان یک هزار و 857 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مصوبات بررسی شده در این جلسات 24 هزار و 339 مورد بود، تصریح کرد: تعداد موارد اعتراضی به مصوبات شورا چهار هزار و 148 مورد بود که بیشترین درصد اعتراض به مصوبات مربوط به سال 97 با 23 درصد و کمترین اعتراض به مصوبات مربوط به سال 96 است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه بیشترین جلسات برگزارشده هیئت تطبیق در نیمه اول سال 99 مربوط به شهرستان دامغان بود، یادآور شد: کمترین جلسات برگزارشده در زمان مذکور مربوط به شهرستان سرخه است.

شهاب با تأکید بر اینکه بیشترین مصوبات بررسی شده در نیمسال اول سال جاری مربوط به شهرستان شاهرود و کمترین مصوبات مربوط به شهرستان آرادان است، ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض هیئت تطبیق به 10 درصد مصوبات شوراهای اسلامی استان سمنان

اعتراض هیئت تطبیق به 10 درصد مصوبات شوراهای اسلامی استان سمنان