مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:402021-01-19اقتصادي

صدور پروانه زنجیره ارزش برای 11 پروژه کشاورزی در استان فارس


مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه زنجیره ارزش برای 11 پروژه مهم بخش کشاورزی خبر داد و گفت: تاکنون 9 پروانه فعالیت و دو موافقت اصولی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انوشیروان کاظمی گفت: پروانه های صادر شده در زمینه زنجیره ارزش شترمرغ، شیلات و آبزیان شامل ماهیان خاویاری و سردابی، گوشت قرمز، پرتقال، سیب، انجیر، سبزی و صیفی، زنبور عسل، انجیر و گیاهان دارویی است.

او با اشاره به شناسایی 22 واحد تولیدی دیگر که شرایط تبدیل شدن به زنجیره ارزش را دارند، افزود: فعالیت این واحدها در زمینه صنایع شیر، تولید و فرآوری شیر شتر و بز پرشیر، فعالیت های مرتبط با محصول خرما، کنسانتره مرکبات، آلوئه ورا، زعفران، انگور و بسیاری از محصولات مهم بخش کشاورزی فارس است.

کاظمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها امید می رود در یک فرآیند پنج ساله قریب به 50 درصد از تولیدات بخش کشاورزی در قالب زنجیره های ارزش ساماندهی شود، اظهار کرد: ایجاد زنجیره ارزش، کاهش نیاز به نقدینگی و ضایعات، افزایش بهره وری، تعادل در عرضه و تقاضا، افزایش کیفیت، بهبود ارزش افزوده و انتفاع تولید کننده و مصرف کننده را به دنبال دارد.

این مقام مسئول به تشکیل کارگروه کشاورزی تجاری گریزی زد و گفت: از اقدامات مهم این کارگروه شناسایی اولویت های بخش کشاورزی با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه زنجیره ارزش برای 11 پروژه کشاورزی در استان فارس

صدور پروانه زنجیره ارزش برای 11 پروژه کشاورزی در استان فارس