مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:202021-01-19اقتصادي

متروی داخل شهر کرج احتمالاً تا آخر امسال آغاز به کار کند


متاسفانه سیمان تنی 270 هزار تومان به تنی یک میلیون تومان و قیر تنی  یک میلیون و نیم به حدود 7 میلیون تومان رسیده است که این تورم و افزایش قیمت سرعت تکمیل پروژه ها را کند می کند.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: متاسفانه سیمان تنی 270 هزار تومان به تنی یک میلیون تومان و قیر تنی  یک میلیون و نیم به حدود 7 میلیون تومان رسیده است که این تورم و افزایش قیمت سرعت تکمیل پروژه ها را کند می کند.

علی کمالی زاده روز سه شنبه 30 دی ماه در حاشیه مراسم بهره برداری از پل رودخانه دلمبر و خیابان شبنم 8 باغستان، با اشاره به اینکه پاسخگویی به مشکلات شهروندان و توسعه زیرساخت های شهر مهمترین اولویت مدیریت شهری کرج است، اظهار کرد: اتصال پل خیابان شبنم به بوستان 9 یکی از مهمترین مطالبات ساکنین منطقه 6 بود که سال ها مسکوت مانده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: این خواسته پیگیری شد و با حمایت های اعضای شورای پنجم، پروژه احداث پل بر روی رودخانه دلمبر به تصویب رسید و برای اجرای آن 10 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: عبور لوله جهت انتقال آب بخشی از پایتخت نشینان از زیر پلی که قرار بود روی رودخانه دلمبر احداث شود، یکی از مشکلات پیش روی این پروژه بود که خوشبختانه با طراحی مهندسی شده، پایه ها و ستون های این پل به گونه ای انجام شد که به لوله انتقال آب ضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی داخل شهر کرج احتمالاً تا آخر امسال آغاز به کار کند

متروی داخل شهر کرج احتمالاً تا آخر امسال آغاز به کار کند