مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:052021-01-19اقتصادي

13 بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد


معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه وشهرسازی گفت: در تلاش هستیم 13 بیمارستان تا پایان امسال در کشور به بهره برداری برسد.

- علی نبیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  امسال با توجه به برنامه ریزی که صورت گرفته  و در این ایام کرونا قریب بر 13 بیمارستان در مناطق مختلف کشور در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: چند پروژه دیگر در سطح کشور مانند پروژه بیمارستان 140تختخوابی نرگسی گچساران وجود دارد که به همراه وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال احداث در شهرستان مهدی شهر در استان سمنان  در هفته  گذشته بازدید به عمل آمد و برنامه ریزی ما این است که امسال این پروژه به اتمام برسد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در شهرستان جهرم استان فارس هم در تلاش هستیم که این اتفاق رقم بخورد.

 وی ابراز کرد: در تربت حیدریه یکی دیگر از پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نبیان با بیان اینکه در تکاب هم یکی دیگر از پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است، اذعان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی این است که این پروژه های بیمارستانی را  امیدواریم بتوانیم تکمیل و تحویل اداره بهره بردار که دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

13 بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد