مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:002021-01-19بين الملل

جنبش نُجَباء: بایکوت اطلاعاتی صهیونیست ها را خواهیم شکست


مهندس «نصر الشَمَّری» در مراسم رونمایی از پایگاه رسمی نُجَباء به زبان عبری، تأکید کرد که یکی از اهداف این جنبش، مخاطب قرار دادن عمق دشمن اسراییلی و شکستن بایکوت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

- مهندس نصر الشَمَّری در مراسم رونمایی از پایگاه رسمی نُجَباء به زبان عبری، تأکید کرد که یکی از اهداف این جنبش، مخاطب قرار دادن عمق دشمن اسراییلی و شکستن بایکوت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء ، آیین رونمایی از وب سایت رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء به زبان عبری با سخنرانی احمد عقل سفیر فلسطین در عراق و مهندس نصر الشَمَّری سخنگوی این جنبش، با حضور نمایندگان گروه های مقاومت و جمعی از تحلیلگران سیاسی در بغداد برگزار شد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در این مراسم با تأکید بر اهمیت رسانه در معادلات جنگ با دشمن، اظهار داشت: در زمان کنونی، رسانه دیگر بخشی از نبرد نیست، بلکه سه چهارم نبرد توصیف می‎شود.

سلاح رسانه، تنها سلاحی است که می توان با آن قوای دشمن را هرچقدر هم که دور باشد، هدف قرار داد.

الشَمَّری با بیان اینکه "پیش تر شاهد ایجاد شبکه ها و صفحه های عربی و نیز روی کار آمدن سخنگوهایی به زبان عربی از سوی دشمن برای تفرقه افکنی بودیم"، تصریح کرد: امروز از همان سلاحی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نُجَباء: بایکوت اطلاعاتی صهیونیست ها را خواهیم شکست

جنبش نُجَباء: بایکوت اطلاعاتی صهیونیست ها را خواهیم شکست