مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:002021-01-19سياسي

ساخت دو مرکز خیریه در شهر کرمان آغاز شد


با مشارکت شهرداری کرمان، مؤسسه خیریه کمک رسانی «حضرت زهرا (سلام الله علیها) » و انجمن حمایت از بیماران دیابتی «عرفان سلامت»، کلنگ ساخت دو مرکز خیریه در شهر کرمان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان با مشارکت شهرداری کرمان، مؤسسه خیریه کمک رسانی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و انجمن حمایت از بیماران دیابتی عرفان سلامت ، کلنگ ساخت دو مرکز خیریه در شهر کرمان به زمین زده شد.

سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان امروز 30 بهمن ماه در حاشیه مراسم کلنگ زنی این دو مرکز خیریه، که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری، از آقای جلال ماب ، شهردار اسبق شهر کرمان، به عنوان بانی ایجاد مؤسسه خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان یاد و اظهار کرد: در این دوره اهتمام جدی بر پرداختن به امور خیرخواهانه به خصوص در حوزه سازمان های مردم نهاد وجود داشته و تا پایان این دوره نیز این رویه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خیران را پشتیبان سازمان های مردم نهاد دانست و اظهار کرد: برای ایجاد مراکز خیریه، بخشی از توان خیران صرف هزینه های اولیه ازجمله خرید زمین و گرفتن پروانه ساختمانی می شود که امکان دارد روند کار را با کُندی مواجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو مرکز خیریه در شهر کرمان آغاز شد

ساخت دو مرکز خیریه در شهر کرمان آغاز شد