مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:452021-01-19سياسي

روزمرگی نباید پیشرفت پروژه ها در کرمانشاه را به تاخیر بیاندازد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نباید به دلیل روزمرگی و نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت سبب به تاخیر افتادن پیشرفت پروژه های استان کرمانشاه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در نشست فرمانداران با معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: کاری به دل می نشیند و مقبول می افتد که رضایت و احساس خشنودی مردم را در پی داشته باشد از این رو پروژه ها مادامی که پیوست اجتماعی و رسانه ای نداشته باشند برای مردم ملموس نخواهند بود.

وی با بیان اینکه مردم در پایان عملکرد دولت را قضاوت خواهند کرد افزود: گزارش اقدامات و پروژه ها رویکرد پایانی به دولت را مطلوب می کند لذا در این ماه ها تمام تمرکز و تلاش مدیران باید اتمام پروژه های با پیشرفت بالا باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: روند تکمیل برخی پروژه ها نیاز به پیگیری و دوندگی دارد و توجه داشته باشیم که مبادا کار به واسطه روزمرگی و گذران وقت ناتمام بماند.

خوش اقبال با اشاره به در دست احداث بودن ساختمان برخی فرمانداری ها و بخشداری ها در استان کرمانشاه، گفت: ساختمان فرمانداری آبروی حاکمیت است و ضرورت دارد که کار احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری ها هر چه زودتر به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزمرگی نباید پیشرفت پروژه ها در کرمانشاه را به تاخیر بیاندازد

روزمرگی نباید پیشرفت پروژه ها در کرمانشاه را به تاخیر بیاندازد