مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:402021-01-19اقتصادي

تجهیز 130 کیلومتر شبکه توزیع برق اراک به کابل خودنگهدار


قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک گفت: 130 کیلومتر از شبکه های توزیع برق شهرستان اراک تاکنون به کابل خود نگاهدارنده تجهیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید رفیعی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و حوادث ناشی از برخورد اشیای خارجی، توجه به مسائل زیست محیطی با حذف شاخه زنی درختان در برخورد با شبکه و کاهش تلفات، افزایش ولتاژ برق مشرکین و… را بخش از مزایای کابل خود نگاهدارنده به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه 51 کیلومتر شبکه برق در این شهرستان در سال جاری ایجاد شده است، افزود: این روند بالغ بر سه هزار و 870 کیلومتر شبکه هوایی و 635 کیلومتر شبکه زمینی شهرستان اراک، تأمین برق بیش از 270 هزار مشترک را برعهده دارد.

رفیعی خاطرنشان کرد: اتمام طرح های تبدیل بیش از 50 کیلومتر سیم به کابل 21 روستا و تبدیل بیش از 80 کیلومتری سیم به کابل نقاط مختلف اراک و تأمین برق متقاضیان را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برشمرد.

وی همچنین، تأمین برق و ایجاد کیوسک و مجتمع های مسکونی بیمه ایران و مسکن مهر آریا، ایجاد کیوسک خیابان میرهاشمی، پست شهرک پردیس فاز 1، تأمین برق مجتمع اطلس به ایجاد پست زمینی تعاونی مسکن منابع طبیعی کوه رضوی و مجتمع الوند و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 130 کیلومتر شبکه توزیع برق اراک به کابل خودنگهدار

تجهیز 130 کیلومتر شبکه توزیع برق اراک به کابل خودنگهدار