مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:352021-01-19سياسي

کنترل اعتیاد در گرو واگذاری امور به سازمان های مردم نهاد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ظرفیت سازی و اقتدار افزایی تشکل های مردمی و واگذاری امور به سمن ها می تواند سیستم مواد مخدر مختل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سلیمان کرمی امروز در چهارمین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: یکی از مهم ترین کارهایی که می توانیم برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم استفاده از توان سازمان های مردم نهاد است.

وی نقش سازمان های مردم نهاد را در پیشگیری از اعتیاد مهم برشمرد و افزود: انجام کار تخصصی پیشگیری در حوزه های مختلف خانواده، بانوان، نوجوانان و جوانان از سوی سازمان های مردم نهاد، سبب تقویت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حضور شهروندانی پویا و گویا به جای منفعل و شنوا خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در ادامه با تأکید بر این موضوع که باید نقش دهی و نقش پذیری سمن ها شکل واقعی به خود بگیرد، گفت: استفاده از ظرفیت 142 سازمان مردم نهاد فعال در عرصه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب در سطح استان و تقویت فعالیت آن ها به لحاظ کمی و کیفی می تواند نقش بسزایی در افزایش مشارکت آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل اعتیاد در گرو واگذاری امور به سازمان های مردم نهاد

کنترل اعتیاد در گرو واگذاری امور به سازمان های مردم نهاد