مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:152021-01-19سياسي

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است/لزوم اسلامی سازی علوم


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است زیرا ثمرات گوناگونی مانند اسلامی سازی علوم را در پی دارد که امری بسیار مهم قلمداد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش وپرورش خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه تربیتی آموزش وپرورش، اظهار کرد: ما مربیان و معلمان فرزندان جامعه را از سنین مهدکودک از والدین تحویل گرفته و قصد تربیت آنها را داریم و بعد از مهدکودک هم فرد 12 سال در مدارس تحصیل می کند؛ بر این اساس باید گفت دوره مهم تربیتی فرد در دست ما مربیان بوده و مهم ترین کار هم تربیت همین نسل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: همکاری این دو نهاد علمی و دینی از ضروریات بوده و با توجه به آثار و ثمراتی که این همکاری و هم افزایی حوزه و آموزش وپرورش دارد، باید فعالیت این کمیته بیش از پیش تقویت شود.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه برای جهت دهی مناسب به مقوله تعلیم و تربیت، افزود: علوم دو قسم هستند؛ برخی علوم و دانش ها جهت دهنده هستند و برخی پایه و تجربی هستند که در آن ها نگاه به آینده و جهت دهی شاید چندان مطرح نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است/لزوم اسلامی سازی علوم

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است/لزوم اسلامی سازی علوم