مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:152021-01-19سياسي

عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریم های مجدد آمریکا شده است


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: اگر تحقیق و تفحصی در دستور کار مجلس قرار گرفته است؛ مسئله شخص آقای عظیمیان نیست.

موضوع جایگاه ایشان در مقام مدیرعامل این شرکت است وگرنه با شخص ایشان کسی مشکلی ندارد و مطرح کردن مسائل شخصی در این مسئله قطعا مورد تایید نیست و هرکس آن را مطرح کرده است اشتباه است.

علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایراسین در مورد تحریم های اخیر وزارت خزانه داری آمریکا و قرار گرفتن نام شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل این شرکت در این لیست گفت: به دلیل اینکه صنعت فولاد زمینه صادراتی خوبی داشته است، آمریکا برای چندمین بار این صنعت و افراد مرتبط با آن را در لیست تحریم های خود قرار داده است تا بتوانند به ایران فشار ارزی وارد کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم در ادامه افزود: این تحریم قطعا بی تاثیر نیست اما بلاخره ما طی این سال ها راه های عبور از این تحریم ها و خنثی کردن آن را پیش برده ایم و قبلا هم این صنعت با تحریم های زیادی مواجه بود چه در زمینه فروش و گرفتن ارز و چه سایر موارد و این چیز جدیدی نیست.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه به تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه هم اشاره کرد و افزود: اگر تحقیق و تفحصی در دستور کار مجلس قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریم های مجدد آمریکا شده است

عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریم های مجدد آمریکا شده است