مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:102021-01-19سياسي

لزوم احیا موقوفات و ایجاد منابع پایدار حوزه های علمیه


مدیر حوزه های علمیه خودکفایی حوزه را امری ضروری دانست و گفت: نیاز است تا طرح جامع منابع پایدار حوزه علمیه در استان ها، ناظر به احیای موقوفات تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله اعرافی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیر حوزه علمیه سمنان بر اهمیت تأسیس بانک ایده ها در حوزه های علمیه تاکید کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی و فکری لازم برای اداره فرهنگ جامعه اسلامی و برخورداری از جایگاه اثر گذار در برنامه های فرهنگی از رسالت های مهم حوزه های علمیه به شمار می رود.

آیت الله اعرافی ضمن تأکید بر ارتقا کمی و کیفی پذیرش و بهره گیری از شیوه های مناسب و گزینش افراد مستعد در این زمینه، اظهار داشت: باز تشکیل کرسی های درس خارج زمانی ارزش می یابد که سطح پایین نبوده، در این میان باید از کیفیت ارائه بحث و تقریرات صیانت نمود.

مدیر حوزه های علمیه تقویت گروه های علمی و افزایش پوشش رشته های تخصصی را از الزامات برنامه 5 ساله حوزه های استانی برشمرد و اذعان داشت: ارتقای طرح تکریم اساتید از برنامه های پیش روی حوزه های علمیه برای سال های آتی به شمار می رود.

وی توجه به شاخص های پژوهشی در ارتقای سطح اساتید را جدی دانست و ابراز داشت: تربیت استاد پژوهشی و قدم نهادن اساتید در فعالیت های پژوهشی و بهره بردای علمی از ظرفیت بایسته این عزیزان از نکات کلیدی طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیا موقوفات و ایجاد منابع پایدار حوزه های علمیه

لزوم احیا موقوفات و ایجاد منابع پایدار حوزه های علمیه