مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:052021-01-19سياسي

رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان


معاون استاندار زنجان با اشاره به رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر طی سال جاری گفت: زنجان دومین استان کشور در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در راستای بررسی آخرین وضعیت جمع آوری معتادان و اقدامات دستگاه ها در این باره برگزار شد.

پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر از هر نوع، اعم از تولید، توزیع، خرید، فروش و استعمال آنها و تمرکز همه عملیات اجرایی، قضایی و برنامه های پیشگیری و آموزش عمومی و تبلیغ علیه موادمخدر از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: باید ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر در استان با قوت بیشتری انجام شود تا شاهد مشکلات نباشیم.

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه شاهد کشت برخی از مواد مخدر در استان هستیم، گفت: سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نسبت به نظارت از مراتع و اراضی کشاورزی استان مدیریت لازم را داشته باشند تا شاهد کشت مواد مخدر در مزارع کشاورزی نباشیم.

وی افزود: باید معتادین بهبود یافته در جامعه مورد پذیرش قرار گرفته و اشتغال لازم برای آنها ایجاد شود تا دوباره به سمت مواد مخدر نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان

رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان