مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:052021-01-19اقتصادي

اختصاص 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش تولید


طبق مصوبه قرارگاه جهش تولید، دولت 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید برای بخش تولید در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه صنعتی در شهرستان ری، اظهار کرد: وزارت صمت به دنبال این است که مسیر را برای علاقمندان به فعالیت در بخش تولید و صنعت هموار و بروکراسی اداری را کمتر کند.

وی با اشاره به انتقاد تولیدکنندگان در رابطه با تعدد بخشنامه های صادر شده، گفت: وزارت صمت طی چند ماه اخیر بخشنامه ای صادر نکرده است و هماهنگی خوبی با شبکه بانکی و وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاها داریم.

وزیر صمت ادامه داد: به رغم تحریم های اقتصادی سال های اخیر، در برخی بخش ها از جمله 29 رشته صنعتی رونق خوبی داشتیم و هم اکنون بسیاری از کارخانجات در سه شیفت کار می کنند.

رزم حسینی با اشاره به افزایش میزان صادرات در کشور، افزود: امیدواریم رشد صنعتی ایران تا پایان سال جاری به 6 درصد برسد و تراز تجاری ما با وجود همه مشکلات مثبت شود.

وی بیان کرد: سیاست دولت در بسته جدید اقتصادی این بود که همه صادرکنندگان مختار خواهند بود ارز حاصل از صادرات را از شبکه نیما تأمین کنند که بسیار ارزیابی مثبتی است و امیدوارم در ستاد اقتصادی دولت نیز بر این موضوع تأکید و ترخیص کالا به سرعت انجام و فراوانی کالا در کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش تولید

اختصاص 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش تولید