مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:002021-01-19سياسي

حقوق کارمندان بانک های ادغامی یکسان می شود


سیستم حقوق و دستمزد کارکنان بانک سپه و مجموعه های ادغامی از ابتدای 1400 یکسان خواهد شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم چقازردی با اشاره به پیچیدگی های فرآیند ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، به تشریح اقدامات مهم این بانک در حوزه نیروی انسانی بانکهای فوق پرداخت.

مدیر عامل بانک سپه با بیان اینکه اولین و مهمترین اقدام مدنظر بانک سپه در خصوص نیروی انسانی بانک های ادغامی، موضوع ساماندهی و صدور احکام آنان از جمله بحث حقوق دستمزد و مزایای دریافتی بود، افزود : به دلیل آنکه پنج بانک مذکور قبل از ادغام در بانک سپه دارای نظام پرداخت حقوق و دستمزد متفاوتی بوده ا ند ، یکسان سازی انها و تطبیق با ضوابط و مقررات ناظر بر بانک دولتی سپه زمان بر و پیچیده خواهد بود.

وی گفت: به دلیل ماهیت خصوصی این بانک ها هر یک از این بانک ها دارای نظام های خاصی بوده اند و ساماندهی و یکسان سازی نظام های پرداخت حقوق و دستمزد و مزایا و رده بندی شغلی و مدیریتی کارکنان بانک های مذکور در راس اولویت های بانک سپه قرار داشته و دارد.

چقازردی افزود: همزمان با برگزاری مجامع ادغام هر یک از بانک ها، اقدامات لازم از سوی بانک سپه صورت گرفت، در این راستا با توجه به اینکه مجمع ادغام بانک های قوامین، انصار و موسسه کوثر طی ماه گذشته صورت گرفت؛ لذا بانک برای تطبیق نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارمندان بانک های ادغامی یکسان می شود

حقوق کارمندان بانک های ادغامی یکسان می شود