مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:552021-01-19سياسي

لزوم برنامه ریزی براساس بهره مندی عامه مردم از برنامه های قرآنی


مدیرکل تبلیغات اسلامی قم برنامه ریزی برای بهره مندی عامه مردم از برنامه های قرآنی را مورد توجه قرار داد و خواستار معرفی، چهره پردازی و چهره سازی استعدادهای قرآنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان قم گفت: بعضی از دستورات قرآن کریم خمیرمایه همه تحولات است و کاری که حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت و برپایی نظام اسلامی کردند عمل به آیه قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَهٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی بود.

وی در ادامه، بر لزوم هم افزایی نهادهای عضو کمیته قرآن در اجرای برنامه های مشترک تاکید کرد و گفت: باید با تلاش مضاعف و یکپارچه سازی ظرفیت ها در ایام دهه فجر، حق امام راحل و انقلاب اسلامی را ادا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خواستار پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های قرآنی دهه فجر شد و بیان داشت: خوشبختانه با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا ، استان قم نسبت به سایر استان ها وضعیت خوبی دارد، بنابراین در راستای تداوم این موفقیت، باید تمامی برنامه ها با رعایت ضوابط بهداشتی اجرا شود.

وی با جمع بندی طرح ها و پیشنهادهایی که در این جلسه ارائه شد، برگزاری محافل قرآنی در مساجد، خانه های قرآنی، محیط باز و فضای مجازی، تجلیل از خادمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی براساس بهره مندی عامه مردم از برنامه های قرآنی

لزوم برنامه ریزی براساس بهره مندی عامه مردم از برنامه های قرآنی