مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:552021-01-19بين الملل

بازداشت زن متهم به سرقت لپ تاپ پلوسی


وزارت دادگستری آمریکا خبر داده زنی که به سرقت لپ تاپ رییس مجلس نمایندگان در جریان حمله به ساختمان کنگره متهم شده بود، بازداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت دادگستری آمریکا گفت زنی که در جریان حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره، به سرقت لپ تاپ نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان این کشور و تلاش برای فروش آن به روسیه متهم شده بود، روز دوشنبه باز داشت شد.

به نوشته وبگاه خبری آکسیوس ، وزارت دادگستری آمریکا با اعلام این خبر گفته رایلی جُن ویلیامز که همچنین به ورود غیر قانونی به ساختمان کنگره متهم شده در دادگاه منطقه ای ایالت پنسیلوانیا باز داشت شده است.

اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) مدعی شده این زن که در میان حمله کنندگان به ساختمان کنگره حضور داشته و به دفتر کار نانسی پلوسی نزدیک شده، لپ تاپ وی یا حافظه آن را به سرقت برده و قصد داشته آن را به روسیه بفروشد.

این زن 22 ساله به ورود غیر قانونی به کنگره و همچنین ورود خشونت آمیز به ساختمان آن و انجام رفتار های آشوبگرانه متهم شده است.

نشریه پالیتیکو بامداد روز دوشنبه در این خصوص گزارش کرد که اف بی آی در حال بررسی شواهد این ادعای عجیب است و این ادعا را در شهادتنامه ای که به توصیف اتهامات علیه این زن می پردازد ذکر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت زن متهم به سرقت لپ تاپ پلوسی

بازداشت زن متهم به سرقت لپ تاپ پلوسی