مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:502021-01-19اقتصادي

وزیر اقتصاد بانک مرکزی و وزارت صمت را متهم کرد


وزیر اقتصاد مقصر دیگر بازار را بانک مرکزی دانست و با بیان این که مسئول صنعت بانکداری وزارت اقتصاد است نه بانک مرکزی گفت: «ابزار مناسب در این زمینه باید در دست وزارت اقتصاد باشد و وقتی نرخ بهره بین بانکی ناگهان شبانه به بالای 20 درصد می رسد این موضوع روی بازار اثر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در مجلس توپ سقوط بازار بورس را در زمین بانک مرکزی و وزارت صمت انداخت.

او گفت: برخی دخالت ها مانند قیمت گذاری های دستوری و همین طور بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی به طور مستقیم بر بازار سرمایه تاثیر منفی می گذارد.

امروز پس از روزهای متوالی سقوط بازار سهام وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس به مجلس احضار شدند تا در حضور رییس مجلس درباره وضعیت کنونی توضیح دهند.

فرهاد دژپسند امروز در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کار دولت ریل گذاری و نهادسازی و تسهیل ورود و خروج به بازار و نقدشوندگی مناسب در بورس است.

او گفت: بازار سهام محلی برای کشف قیمت است و دولت باید کاری کند که این عملیات با کارآمدی انجام شود که در همین زمینه در دو ماه گذشته به اندازه 10 سال کار انجام شده و همه شرکت ها بازار گردان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد بانک مرکزی و وزارت صمت را متهم کرد

وزیر اقتصاد بانک مرکزی و وزارت صمت را متهم کرد