مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:452021-01-19ورزشي

یادآوری مناظره هاشمی با صفایی فراهانی و اخراج دادکان


آقای علی آبادی به عنوان کسی که به او تکلیف شده همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند برای مدیریت فدراسیون فوتبال آمدند و الا ورود به عرصه فوتبال چیزی برای ایشان ندارد و تنها بر اساس تکلیف وارد صحنه شدند همچنین بر اساس تکلیفی که از دوششان برداشته شد کنار رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از عصر خبر، این بخشی از اظهارات کیومرث هاشمی کاندیدای امروز ریاست فدراسیون فوتبال در مناظره جنجالی با محسن صفایی فراهانی و برنامه 90 است.

دفاع از عجیب ترین و تاریک ترین ورود مستقیم دولت به اداره فدراسیون فوتبال ، برکناری دادکان، تعلیق فدراسیون و البته تکلیفی که با ورود مستقیم فیفا از دوش رییس وقت سازمان تربیت بدنی برداشته شد.

روزهای تلخ و تاریک تابستان و پاییز سال 86 از سیاه ترین نقاط کارنامه محمود احمدی نژاد در اداره ورزش و فوتبال کشور است.

دعوای مستقیم علی آبادی و دادکان با دخالت کیومرث هاشمی ، معاون وقت رییس سازمان تربیت بدنی و انتخاب غیرقانونی هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون از سوی دولت بهار که به عنوان نماد دخالت مستقیم و ویران گر دولت ها در تاریخ ورزش و فوتبال کشور ماندگار شد.

پس از استعفای محسن صفایی فراهانی در بازی های آسیایی بوسان، محمد دادکان بود که سکاندار ریاست فدراسیون شد، فوتبال ایران پس از روزهای روشن در دوران صفایی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادآوری مناظره هاشمی با صفایی فراهانی و اخراج دادکان

یادآوری مناظره هاشمی با صفایی فراهانی و اخراج دادکان