مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:302021-01-19بين الملل

اسراییل نگران احتمال پیروزی حماس در انتخابات فلسطین


منابع امنیتی و سیاسی آگاه در تل آویو اعلام کردند که مقامات اسراییلی باید بدانند که انتخابات فلسطین در نوار غزه و در شرق قدس و چه بسا در نمایندگی ها در خارج نیز برگزار می شود و این مساله ممکن است به سناریوهای امنیتی مختلفی از جمله به تشدید تنش در پی نزاع های سیطره و کنترل بینجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه عبری زبان مکور ریشون از این منابع نقل کرد که طبیعتاً نگرانی بسیاری نسبت به پیروزی حماس در تمامی زمینه ها چه در پارلمان یا در ریاست وجود دارد.

این پایگاه که به تایید کردن راست گراهای مذهبی صهیونیستی معروف است، اعلام کرد، بر عکس محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، اما جنبش حماس می داند که چگونه از قدرت و فشار استفاده کند ولی رییس کنونی تشکیلات فقط می تواند درمورد یک چیز نصیحت کند که همان ادامه وضعیت کنونی است.

این پایگاه اظهار کرد که تا به الان نمی توان نتایج را ارزیابی کرد و مساله قابل درک این است که از طریق نزاع بر سر کنترل انتخابات، گروه های بسیاری در تشکیلات خودگردان ظاهر خواهند شد و تلاش خواهند کرد تا مناطق را از طریق استفاده از قدرت تعیین کنند.

این سایت در عین حال به این امر اشاره کرد که اوضاع این چنینی مایه نگرانی های بسیاری می شود اما چند مساله که عامل خوش بینی است، در کرانه باختری وجود دارد، چراکه وضعیت کنونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل نگران احتمال پیروزی حماس در انتخابات فلسطین

اسراییل نگران احتمال پیروزی حماس در انتخابات فلسطین