مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:202021-01-19فناوري

ثروت آفرینی از صادرات محتوای فرهنگی/ افتتاح پارک اقتصاد سمنان


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: ثروت آفرینی از صادرات محتوای فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجعفر صدیق دامغانی زاده بعدازظهر سه شنبه در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه پروژه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: برنامه ریزی عملیاتی برای تداوم فعالیت این پارک در آینده یکی از چالش های جدی وزارت ارتباطات محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه خریداری تجهیزات و عدم بهره برداری عملیاتی از فضای پارک یک فاجعه است، تصریح کرد: در مشهد قریب سه هزار متر فضا برای تولید محتوای فرهنگی تجهیز شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه در حال حاضر چهار پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در دست داریم، تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی و توسعه نقش فناوری اطلاعات در کشاورزی و تولید مواد غذایی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این پروژه ها دنبال می شود.

صدیق دامغانی زاده توسعه کشاورزی در استان های کم آب را از دیگر اولویت های محوری در این پروژه ها برشمرد و گفت: تولید و صادرات محتوای فرهنگی که هم می توان از آن ثروت آفرینی کرد و هم اقتدار کشور را در جهان نمایش داد از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت آفرینی از صادرات محتوای فرهنگی/ افتتاح پارک اقتصاد سمنان

ثروت آفرینی از صادرات محتوای فرهنگی/ افتتاح پارک اقتصاد سمنان