مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:202021-01-19پزشكي

5 درصد دانشجویان کشور به کرونا مبتلا شدند


سرپرست دفتر و مشاوره سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: با بررسی یک جامعه آماری 230 هزار نفری از دانشجویان مشخص شد 5 درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلاوه بر پیامدهای اجتماعی اقتصادی، پیامدهای روان شناختی نیز دارد گفت: قطعاً حل مشکلاتی نظیر اضطراب و افسردگی نیازمند مداخلات روان شناسی است.

وی با اشاره به آمار کشوری فوت 57 هزار نفر بر اثر کرونا گفت: بخشی دانشجویان نیز در بیماری کرونا عزیزان خود را از دست دادند بنابراین باید در زمینه سوگ به دانشگاهیان خدمات آموزشی و مشاوره ای ارائه دهیم.

دکتر صفاری نیا افزود: با بررسی یک جامعه آماری 230 هزار نفری از دانشجویان مشخص شد 5 درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شدند اغلب این دانشجویان در منازل بستری و تحت درمان بودند و حدود 146 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

سرپرست دفتر و مشاوره سلامت سازمان امور دانشجویان محور فعالیت های مراکز مشاوره را شامل مداخلات بالینی در حوزه کاهش اضطراب و افسردگی، افزایش سواد سلامت در بین دانشجویان و تعامل با معاونت های دانشگاه ها برای حل مشکلات دانشجویان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر جلب حمایت های معاونت های داخل دانشگاه باید رؤسای مراکز تلاش کنند از دستگاه های اجرایی استان مانند استانداری، بهزیستی، آموزش و پرورش و … کمک های مالی و پشتیبانی جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد دانشجویان کشور به کرونا مبتلا شدند

5 درصد دانشجویان کشور به کرونا مبتلا شدند