مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:202021-01-19سياسي

17 پایگاه فرهنگی- اجتماعی در محلات کم برخوردار گلستان ایجاد شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از سوی قرارگاه تحول اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی 17 پایگاه فرهنگی- اجتماعی در محلات کم برخوردار گلستان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد بعدازظهر سه شنبه در نشست مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی با محوریت بنیاد هدایت اظهارکرد: مسجد و امام محله محور اصلی کاهش آسیب های اجتماعی بوده و برای عبور از این آسیب های اجتماعی نیاز به نهضت عمومی پیشگیری است.

وی افزود: نزدیک به 60 سکونتگاه غیررسمی در گلستان موجود بوده و نیاز به یک آسیب شناسی در این مناطق است تا بتوان با آمار و اطلاعات متقن برنامه ریزی درست کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: از سوی قرارگاه تحول اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی 17 پایگاه فرهنگی اجتماعی در این مناطق راه اندازی شده است ولی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

ولی نژاد با بیان این که برای اجرای طرح در محلات کم برخوردار به اعتبار نیاز است، گفت: در کارکردهای اجتماعی باید ساز و کار، زیر ساخت ها، سنجه ها و پیش در آمد ها مورد توجه و کارکردها مورد ارزیابی قرار بگیرد به طوری که در ابتدای راه با ترسیم فعالیت بدانیم از کجا و کدام آسیب شروع کرده ایم، وضع موجود آسیب ها چیست و باید به کجا برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پایگاه فرهنگی- اجتماعی در محلات کم برخوردار گلستان ایجاد شد

17 پایگاه فرهنگی- اجتماعی در محلات کم برخوردار گلستان ایجاد شد