مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:152021-01-19ورزشي

عملکرد خوب هیأت جانبازان و معلولین اصفهان/ وجود زیرساخت مناسب برای ورزش معلولین


نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: استان اصفهان در گروه الف هیأت های برتر قرار دارد، این عملکرد مناسب باید در سال های پیش رو نیز وجود داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نصیبی در مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولین اظهار داشت: استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی زیادی دارد، قهرمانانی که در زمان جنگ افتخارآفرین شدند و ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی کسب افتخار کردند و فرقی بین جانبازان و معلولین نیست.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: استان اصفهان در گروه الف هیأت های برتر قرار دارد، این عملکرد مناسب باید در سال های پیش رو نیز وجود داشته باشد و حتی بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: از زحمات زیادی که در سال های گذشته انجام شده است، تشکر می کنم، رییس جدید کار سختی پیش رو دارد زیرا زیرساخت خوبی برای ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

نصیبی در پایان بیان داشت: امیدواریم ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان همچنان رونق داشته باشد و در پارالمپیک 2021 نیز ورزشکاران اصفهانی افتخارآفرینی کنند.

اصفهان در زیرساخت ورزش جانبازان و معلولین پیشتاز است سید محمد طباطبایی در این مجمع اظهار داشت: زحمات زیادی در سال های گذشته توسط محمدرضا آقاباباگلیان کشیده شد و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب هیأت جانبازان و معلولین اصفهان/ وجود زیرساخت مناسب برای ورزش معلولین

عملکرد خوب هیأت جانبازان و معلولین اصفهان/ وجود زیرساخت مناسب برای ورزش معلولین